هیئت الشهداء قزوین
هیئت الشهداء قزوین

********** مسـجــد الــهـادی **********


سید حسن نصر الله:پهپادبه پروازدرآمده برفراز فلسطین ساخت ایران و متعلق به حزب الله است

سیدحسن نصراللهˈ دبیرکل حزب الله لبنان از عملیات تاریخی مقاومت اسلامی لبنان پرده برداشت و گفت: هواپیمای بدون سرنشین(پهپاد) که اخیرا بر فراز فلسطین به پرواز درآمد، ساخت ایران و مونتاژ متخصصان حزب الله بوده و این سخن که این هواپیما روسی بوده، صحیح نیست.
به گزارش شفقنا(پایگاه بین المللی همکاری های خبری شیعه) دبیرکل حزب الله لبنان پنجشنبه شب در سخنانی که به شکل مستقیم از شبکه خبری ˈالمنارˈ این کشور در حال پخش است، گفت: هواپیمای بدون سرنشین که اخیرا در عملیاتی بی‌سابقه و تاریخی تا عمق قلب دشمن به پرواز درآمده و در شرق فلسطین اشغالی توسط نیروی هوایی اسراییل سرنگون شد، متعلق به حزب الله بوده است.

دبیرکل حزب الله ادامه داد: این هواپیما از غرب لبنان وارد دریای مدیترانه شده و پس از طی صدها کیلومتر بر فراز دریا از جنوب فلسطین، وارد این کشور شد و با گذشتن از مواضع بسیار مهم، در نزدیکی منطقه ˈدیموناˈ (منطقه هسته ای و استراتژیک رژیم صهیونیستی) سرنگون شد.

وی با اشاره به اینکه ˈبنیامین نتانیاهوˈ نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز به شکل رسمی حزب الله را مسئول این عملیات دانست، گفت: گویی نتانیاهو می دانست که امشب می خواهیم در این خصوص صحبت کرده و مسئولیت این امر را به شکل رسمی به عهده بگیریم.

درگیری‌های منطقه ای و محلی باعث غفلت ما از صهیونیست‌ها نشده است
سیدحسن نصراللهˈ دبیرکل حزب الله لبنان گفت: وقت زیادی برای آماده کردن پهپاد به پرواز درآمده بر فراز سرزمین های اشغالی صرف کردیم و این نشان می دهد که علی رغم درگیرهای منطقه ای و محلی، نسل متخصص حزب الله، لحظه ای از صهیونیست‌ها در هر شرایطی غافل نیستند.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: این برای اولین بار است که حزب الله از این نوع هواپیما(پهپاد) با این دقت و حساسیت استفاده می کند.

وی افزود: سقوط این هواپیما امری طبیعی و پیش بینی شده بود ولی دستاورد مهم این بود که پهپاد حزب الله توانست صدها کیلومتر در منطقه تحت کنترل رادارهای دشمن به مسیر خود ادامه دهد.

دبیرکل حزب الله لبنان ادامه داد: اسراییلی ها که به غیرقابل نفوذ بودن آسمان خود افتخار می کردند، امروز دچار ضربه سختی شدند.

سید حسن نصرالله با تجلیل از رزمندگان مقاومت اسلامی تأکید کرد: من از همه کسانی که عقل و وقت و تلاش خود را برای دفاع از مردم و ملت خود صرف کردند، تشکر می کنم و بحث و گفت گو درباره قدرت عملیاتی و کاربردی این پهپاد را که برای اولین بار توانست به عمق خاک دشمن نفوذ کند، برعهده خود اسراییلی ها می گذارم.

وی افزود: ما امروز تنها بخشی از توانایی خود را فاش کرده و این امر از حجم حوادث غیرمنتظره ما در آینده نمی‌کاهد.

دبیرکل حزب الله افزود: این عملیات نشان می دهد که ما قادر به مخفی کردن قدرت خود و اعلام آنها و ارسال پیام به دشمن در وقت مناسب هستیم.

سید حسن نصرالله با اشاره به اینکه، این حق طبیعی ما است که عملیات شناسایی در هر وقتی که بخواهیم انجام دهیم، گفت: این عملیات اولین و آخرین عملیات ما نخواهد بود چراکه با این نوع از هواپیماها قادر به رسیدن به نقاط مختلفی هستیم.

وی ادامه داد: ما اسم این عملیات را شهید ˈحسین ایوبˈ گذاشتیم چرا که او از اولین سازندگان این سلاح در حزب الله بود و ما به همین مناسبت اسم این هواپیما را به نام این شهید نهادیم.

سیدحسن نصراللهˈ با اشاره به اینکه ˈنظام سوریه نیازی به ما نداردˈ، در مورد احتمال مداخله حزب الله در بحران سوریه گفت: ما تاکنون چنین تصمیمی نگرفته ایم ولی اگر روزی وظیفه اقتضا کند؛ این امر را مخفی نخواهیم کرد.
دبیرکل حزب الله لبنان ، در رابطه با شهادت چند تن از نیروهای حزب الله در منطقه ˈنبی شیتˈ در شرق لبنان گفت: در لبنان نمی توان از جبهه مقدم و پشت جبهه سخن گفت چرا که جبهه مقدم تمام مساحت فعالیت دشمن است.

وی افزود: هیچ مقاومتی تمام امکانات خود را در مناطق مرزی یا همان خط مقدم قرار نمی‌دهد، چراکه این اقدام، کاری غیر منطقی است؛ کاملا طبیعی است که نیروهای دفاعی در تمام جبهه ها منتشر شوند و سلاح و انبارها نیز همین حالت را دارند.

سید حسن نصرالله گفت: مشکل کسانی که در رابطه با حادثه انفجار نبی شیت و ˈخربة سلمˈ سخن می گویند، با این انبارها نیست؛ بلکه آنها با اصل وجود مقاومتی مشکل دارند که مقابل اسراییل و طرح های آن در منطقه می ایستد.

وی با اشاره به اینکه ˈانبارهای مقاومت باید سری و پنهان باشدˈ، گفت: اقدامات زیادی در این خصوص صورت می گیرد چراکه در این امر، هرگونه مشکل کوچک فنی یا انسانی مشکل ساز خواهد شد؛ همانگونه که در نبی شیت اتفاق افتاد.

سه تن از نیروهای میدانی حزب الله عصر چهارشنبه گذشته بر اثر سه انفجار پیاپی در ساختمانی در منطقه کوهستانی شرق لبنان بین شهرک های ˈنبی شیتˈ و ˈالخریبهˈ به شهادت رسیدند؛ حزب الله نیز در بیانیه ای ضمن تایید خبر شهادت 3 تن از اعضای خود، تاکید کرد: انفجار در یک انبار قدیمی سلاح و مهمات قدیمی و آثار باقی مانده از بمباران های اسرائیلی رخ داده است.

دبیرکل حزب الله گفت: از ابتدای حوادث سوریه، ما در این خصوص موضع سیاسی واضحی داشتیم و بر اساس اصول فکری، شرعی و سیاسی خود موضع خود را در قبال این بحران مشخص ساختیم.

وی اظهار داشت: از همان زمان، برخی از جریان های مخالف نظام سوریه، حزب الله را به جنگیدن در این کشور متهم ساختند که این امر دروغ بوده و این دروغ پردازی ها همچنان ادامه دارد.

سیدحسن نصرالله افزود: از همان ابتدای بحران سوریه، کاملا واضح بود که برخی قصد دارند نام حزب الله را وارد این بحران کنند؛ در حالی که تا این لحظه ما دوشادوش نظام سوریه نجنگیده ایم.

وی اظهار داشت: 30 هزار لبنانی در روستاهای مرزی و داخل خاک سوریه زندگی می کنند و گروه های مسلح مخالف نظام سوریه به این شهروندان لبنانی تعدی های بسیاری انجام می دهند.

دبیر کل حزب الله اظهار داشت: بخش بزرگی از ساکنان این روستاهای مرزی تصمیم گرفته اند که در سرزمین و خانه خود باقی بمانند و از جان خود دفاع کنند.

وی افزود: این شهروندان لبنانی ساکن در خاک سوریه هستند که می جنگند و هیچ کس به نیابت از آنها اقدام به جنگیدن نمی کند.

سید حسن نصرالله گفت: ما جبهه جدیدی با کسی باز نکردیم و این سخن که حزب الله اقدام به تصرف روستاهای مرزی سوریه کرده، ادعایی پوچ و عاری از صحت است.

دبیرکل حزب الله ادامه داد: با وجود اعمال همه فشارها، موضع ما در قبال بحران سوریه تغییر نخواهد کرد و ما همچنان همه را به ایجاد گفت وگو و توقف کشتار در سوریه فرا می خوانیم.

سیدحسن نصرالله گفت: از همه می خواهیم ما را تهدید نکرده و سعی نکنند قدرت ما را تجربه کنند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


شنبه 22 مهر 1391

توسط فدائیان |

طبقه بندی: اخبار سیاسی
برچسب ها: خبر پهپاد سوریه اسرائیل فلسطین ایران حزب الله اخبار سیاسی دبیرکل حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله هیئت شهدا هیئت الشهدا هیئت الشهداء هیئت الشهداء قزوین



به پایگاه اینترنتی هیئت الشهداء قزوین خوش آمدید ................ تأسیس 1386
پست الکترونیک

پروفایل مدیر وبلاگ

اخبار
مذهبی
سیاسی
مراسم هفتگی
دانلود مداحی صوتی
ماه محرم
ماه صفر
فاطمیه
ماه رمضان
ویژه شهادت
سایر
دانلود مداحی تصویری
ماه محرم
ماه صفر
فاطمیه
ماه رمضان
ویژه شهادت
سایر
دانلود نرم افزار مذهبی
کامپیوتر
موبایل
دانلود سایر
کامپیوتر
موبایل
کلیپ
آلبوم تصاویر
آقا
علما
شهدا
هیئت
مقالات
مقالات مذهبی
مقالات انقلابی
زندگی نامه
امامان
شهدا
وصیت نامه
امامان
شهدا
عمومی
پاسخ به سوال و شبهات شرعی
سامانه پیام کوتاه (ثبت موبایل)
درباره هیئت

فدائیان

حاج منصور ارضی-مناجات شب اول تا نوزدهم رمضان سال ۱۳۹۲
حاج عبدالرضا هلالی-عزاداری ماه رمضان سال ۱۳۹۲
حاج محمدرضا طاهری-مناجات شب ۱ الی ۲۳ ماه رمضان سال ۱۳۹۲
حاج سعید حدادیان-مناجات شب اول تا بیست و یکم ماه رمضان سال ۱۳۹۲
حاج حسن خلج-مراسم عزاداری شب ۱۹ و ۲۱ ماه رمضان ۱۳۹۲
کربلایی جواد مقدم-عزاداری شب ۲ الی ۲۱ رمضان سال ۱۳۹۲
حاج محمود کریمی-مناجات شب ۱۷ الی ۲۲ رمضان سال ۱۳۹۲
حاج حسین سیب سرخی-حاج رضا هلالی-شب ۲۲ رمضان ۱۳۹۲
گلچین مدح و سرود از ولادت امام حسن مجتبی (ع)
ولادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) مبارک باد
میلاد منجی عالم بشریت
در جواب کسانی که می گویند رأی نمی دهیم می گویم
گلچین مدح و سرود از عید مبعث پیامبر اکرم (ص) سالهای گذشته
حاج سید مجید بنی فاطمه-شب شهادت امام کاظم (ع) سال 1392
گلچین روضه و سینه زنی از شهادت امام موسی کاظم (ع)
به امامت رسیدن امام خامنه ای
به بعثت رسیدن خاتم الأنبیاء حضرت محمد مصطفی (ص) مبارک باد
حاج محمودکریمی-شام وفات حضرت زینب (س) سال 1392
حاج سعید حدادیان-مراسم عزاداری وفات حضرت زینب (س) سال ۱۳۹۲
حاج مجتبی رمضانی-شام شهادت حضرت زینب (س) سال 1392


پایگاه جامع عاشورا
قالبهای مذهبی وبلاگ
معصومان بزرگ
اخبار علمی
جانم فدای رهبر
یا صاحب الزمان
بچه های بسیجی
سايت حضرت عباس
تا شهدا با شهدا
هیئت فاطمیون قم(حاج مهدی سلحشور)
๑۩๑ خادمین شهدا ءساوه๑۩๑
منتظران مهدی او خواهد آمد
طلوع ستاره
دیوونه حسین حسین حسین
کاش عصر ظهور را درک کنیم
رهروان۱
هیئت محبین المهدی(عج)
امام حسین‏(ع‏)‏
امام زمان (عج الله)
كانون فرهنگي وهنري امام حسن مجتبي (ع)
کلیپهای والاترین
جبهه سایبری محبان الزهرا سلام الله
پایگاه بصیرتی و مقاومت سایبری 2013
فرهنگی هنری
اصحاب المهدی
☫رهبرم سیدعلی☫
˙·٠●❤جنبش اسلامی سایبری❤●٠·˙
ღ دلنوشته های من ღ
امــــام عــصـــر (عـج)
زمزمه های چادر مشکی
حجاب اسلامی
اسلام ناب محمدی
شهدا شرمنده ام
دختران مهدوی
بصیرت
ღ شیعه عاشق....... ღ
منتظر مهدی
یا لثارات الحسین
سبکبالان عاشق
ردیاب ماشین
جلوپنجره اریو
اریو زوتی z300
جلو پنجره ایکس 60